Thursday, December 9, 2010

My old friends

                    I miss my old friends at sk Taman Daya 3.....mesti best kan dapat sama sama balik.....

                                                                                     Nice memory with u all ......



                      Kalau ladapat pegi jb,mesti best...and kalau dpt pergi jb,nak jumpa sangat korang .
                                                                      I <3  u all very much but as a FRIEND  la....
                                                                                    

                                     for FARHANA :    ingat x mase darjah tiga akhir tahun......
                                                                   kau nangis sebab x dapat main bola....hahaha
                                           
                                           WANIE :        kau nak sepak aku....then,aku pegang kau punya kaki...
                                                                 kau nangis....kau ckp kat aku  FUCK..aku CUAK giler..

                                           AFIQAH :      kitaorg kene tindakan disiplin ...menangis kitaorg.....tapi               
                                                                budak tu yang salah....
                                              
                                    MARDHIAH:       ingat x budak darjah 4 yang kau suka......so SWEET...haha


                                                             FOR BUDAK2 YANG AKU X TULIS....SORRY....
                                                                               NANTI AKU TULIS OK......
                                                          Jap jap....bila korang FREE......aku nak jumpa la.....
                                                      Aku pegi JB tau....bila bila je aku free.....but 20 december 
                                                                   until 26 december x boleh sebab holiday
                                                                                                      BYE BYE



                                                             
  





                             


No comments:

Post a Comment